منتدى شباب مصر النهارده
زائرنا العزيز إذا كانت هذه هي زيارتك الأولى لمنتدى شباب مصر فندعوك للتسجيل معنا والتمتع بكل ما هو جديد وحصري على منتدى شباب مصر النهارده




منتدى شباب مصر النهارده


 
الرئيسيةالبوابةس .و .جبحـثالصفحة الرئيسية للمنتدىالتسجيلدخولدخول الأعضاءبوابة منتدى شباب مصر النهاردهمركز رفع ومشاركة الصور والملفات الخاص بمنتدى شباب مصر النهاردهمركز لرفع الصوتيات انتظروا قريباً قناة منتدى شباب مصر النهارده على اليوتيوب

شاطر | 
 

 منحة مجانية في اللغات والكمبيوتر

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
E_marketing Specialist
شاب جديد
شاب جديد
avatar

عدد المساهمات : 25
تاريخ التسجيل : 31/05/2012

مُساهمةموضوع: منحة مجانية في اللغات والكمبيوتر   الأربعاء 20 يونيو 2012, 1:19 am

يا جماعة انا كنت باخد كورسات في المركز ده ( اكاديمية الدراسات الحديثة ) وبجد كان فيها كل الكورسات اللي انا عاوزاها و جبت لكوا اللينكات وكده و صيغة الاعلان منهم عشان لو حد حب يشترك .

وعلي رأي المثل ( اللي ياكل لوحده يزور ) ههههههههههههههههههههههههه

وربنا يحمي مصر و يرجعها احسن من الاول و يشيل رموز الفساد من جزورها


اهلا بكم

اعلنت اكاديمية الدراسات الحديثة عن منحة لتوفير 5 الاف فرصة تدريب مجانا تماماً لشباب مصر لتقليل البطالة وتاهيلهم لسوق العمل


المنحة تركز على:
===========
- اللغات (English – French – Spanish – Italian)

- ICDL ( windows – word – excel – PowerPoint – access – internet )

- Photoshop

- مهارات التواصل الفعال



شروط التقديم:
==========
- ان يكون المتقدم مصرى الجنسية

- ان تكون عضو باكاديمية الدراسات الحديثة



شروط العضوية :
===========

- صورة البطاقة

- 2 صورة شخصية

- صورة اخر مؤهل دراسى

- تكلفة العضوية 25 ج

- قيمة العضوية : العضوية سنوية تحصل بها على المنحة مجانا وايضا على خصم 10% على جميع الكورسات بالاكاديمية .




لمزيد من التفاصيل والتقديم:

العنوان : الإسكندرية - 16 شارع الشهداء - محطة الرمل - الدور الثالث .

ت\034808411
01151978400
01206581081

للإشتراك في المنحة برجاء ملأ بياناتك علي اللينك التالي
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
739
754902/
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
منحة مجانية في اللغات والكمبيوتر
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتدى شباب مصر النهارده :: القسم العام :: قسم تطوير الذات-
انتقل الى:  
المواضيع الأخيرة
RSe

منتدى شباب مصر النهارده

↑ Grab this Headline Animator

تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية digg  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية delicious  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية stumbleupon  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية slashdot  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية yahoo  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية google  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية blogmarks  تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية live      

قم بحفظ و مشاطرة الرابط شباب مصر النهارده على موقع حفظ الصفحات الدخول إلى موقع جامعة أسيوط جامعة أسيوط على موقع حفظ الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط منتدى شباب مصر النهارده على موقع حفض الصفحات


جامعة أسيوط 
كلية الآداب